: 341
1400.09.14 @ 15:37


اکران فیلم «قهرمان» درشیراز

فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی با حضور بازیگران این فیلم در شیراز اکران و درآمد آن برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.


هزینه فروش بلیت دو سانس از آخرین اثر اصغر فرهادی با عنوان «قهرمان» به امر آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اختصاص یافت.

در این آیین خداپسندانه که با حضور جمعی از خیرین و فعالان اقتصادی استان فارس برگزار شد سهیلا محبی عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی فارس در سخنانی اظهار کرد: فیلم قهرمان فیلم مناسب در موضوع جرائم مالی است و تلاش کردیم از تمام ظرفیت های این فیلم از جمله موضوع فیلم و بازیگران استفاده کنیم تا نتیجه بهتری حاصل شود.

وی افزود:در کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی فارس با همکاری مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب برنامه ریزی برای  برگزاری این رویداد انجام شد که  استقبال مردم و فعالان اقتصادی از این برنامه بسیار خوب بود.

امیر جدیدی، سحر گلدوست، مریم شاه‌داعی، علیرضا جهان‌دیده، صالح کریمایی، آریا پناهی، آرنیکا سقاپور، علی حسن‌نژاد رنجبر، محمد جمال‌الدینی و مجید شناور بازیگران فیلم قهرمان در این اکران مردمی حضور داشتند.

گفتنی است، فضای داستان فیلم قهرمان در شهر شیراز می‌گذرد و فیلمساز در بستر قصه‌ای پرکشش مسائلی انسانی و مصائبی اجتماعی را روایت می‌کند.