: 323
1399.12.02 @ 11:04


بسیج و خیرین استهبانی ۱۰۴میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند

بسیج و خیرین استهبانی ۱۰۴میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.
نشست نذر رهایی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان استهبان با همت بسیج شهرستان، مسؤولین قضایی و جمعی از خیرین و ستاد دیه استان فارس برگزار شد.


‌در راستای اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان نذررهایی با همت ناحیه بسیج مقاومت شهرستان استهبان، رئیس دادگستری، دادستان شهرستان و جمعی از مسؤولین و خیرین جلسه ای به منظور کمک به آزادی

زندانیان جرائم غیر عمد در زندان استهبان برگزار گردید و مبلغ یکصد و چهار میلیون تومان از ظرفیت بسیج و خیرین برای اجرای این طرح جمع آوری گردید که با این مبلغ زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم خواهد شد.

سیدرضااسکندری مدیرنمایندگی ستاد دیه استان فارس: خداوند به همه اغنیاء و متنعمین فرصت داده است که از نعمت هایی که خداوند به آنان عنایت کرده در راه خدا هزینه و انفاق کنند و چه خوب است که با این نعمت ها، افراد در بند را آزاد کنند.
سیدرضااسکندری تأکید کرد: معضلات اجتماعی، اعتیاد، طلاق و نداشتن سرپرست و همچنین عدم آگاهی زنان به قوانین حقوقی و مدنی باعث شده تعدادی از آنان گرفتار زندان شوند.

مدیر ستاد دیه استان فارس: ارزش و اهمیت انفاق به اندازه ای است که خداوند در قرآن مجید، در بیش از هشتاد آیه به آن اشاره کرده است و این بیانگر اهمیت انفاق و کمک به همنوع است.

گفتنی است ستاد دیه استان فارس با شماره حساب ۱۰/ ۱۱۹۹۱۱۹۹ نزد کلیه شعبه بانک ملت و شماره کارت بانکی ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و از طریق سامانه تلفن همراه # ۱۰۱۰۱۰* ۴*۷۳۳* آماده دریافت کمک های نقدی خیرین در امر آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد استان فارس می باشد .