: 316
1399.09.30 @ 13:55


آزادی 5 زندانی جرایم غیر عمد در روز میلاد حضرت زینب (ع)

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان فارس : سید رضا اسکندری مدیر نمایندگی  فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام نمود به همت خیرین فارسی در سالروز میلاد حضرت زینب (س)، تعداد 5 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد  محبوس در زندانهای استان آزاد گردیدند . 


مدیرنمایندگی ستاد دیه استان فارس با بیان این موضوع که حضرت زینب (ع) الگوی بارزی از یک زن فعال در جامعه و اجتماع می باشد ،که به خاطر اینکه همه عمر خود را صرف پرستاری از برادران و برادر زادگان و پدر خود کردند به خاطر روحیه بالای ایشان در صبر و بردباری باعث شد که روز میلادش را به نام روز پرستار نامگذاری کنند.

سیدررضا اسکندری افزود : باتوجه به شیوع ویروس کرونا شغل پرستاری تنها نصیب آن دسته از افراد می شود که قدرت تحمل ، بردباری و انگیزه بسیار بالایی دارند و بی شک در ضمیر پاک نیک فطرتان جامعه جای داشته و از محبوبیت اجتماعی بالایی برخوردار خواهند شد. 

اسکندری عنوان نمود: از این 5 مددجو جرایم غیر عمد 4 مرد و 1زن با بدهی بالغ بر 1 میلیارد 600 میلیون ریال بوده که با تلاشهای صورت گرفته توسط شوراهای صلح وسازش مبلغ 660 میلیون ریال گذشت رضا یتمندانه حاصل شده وبا پرداخت 940 میلیون ریال ،رضایت شکات  اخذ و موجبات استخلاص آنان فراهم شد .

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان فارس با بیان این موضوع که با تلاشهای پرسنل ستاد دیه و همکاری خوب مددکاران زندان های سطح استان ، طی نه ماه گذشته تعداد 313 نفر از مددجویان واجد شرایط که 15 نفر از آنان زن و مابقی مرد بودند از زندانهای سطح استان آزاد گردیدند .

سید رضا اسکندری افزود : اصل بدهی این تعداد مددجو 476/599/549/996/1 ریال بوده که با تلاشهای واحد صلح وسازش ستاد دیه فارس 994/297/105/254/1ریال گذشت رضایتمندانه بعمل آمده است .

وی ادامه داد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را جهت انجام این امر به‌ صورت اینترنتی یا تلفنی نیز پرداخت کنند، افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و شماره‌ حساب 10/11991199 به همراه سامانه تلفنی #۱۰۱۰۱۰*۴*۷۳۳* و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۳۱۴۸۹-۵۰۰۰۲۴۳۴۵۶۷ برای دریافت کمک‌های مردمی مشخص‌شده است .